AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Systémový dotaz na stav objednávky
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Dodávka
Dodávka popisuje dodání konkrétního zboží nebo služby zákazníkovi
Dodávka vzniká buď na základě objednávky nebo v rámci projektu. Dodávce odpovídá standardně dodací list.
Pro zpracování objednávky, ale standardně dodávka vznikat nemusí. V obvyklém případě, když je objednávka dodávána najednou, je pro popis transakce objednávka, její položky a ocenění dostatečným popisem. Dodávka proto vzniká na základě objednávky tehdy, když se samotné dodání od objednávky liší. Tomu je v případech:
- Zboží není kompletně na skladu a rozhodnete se proto dodat objednávku po částech. Je proto třeba ji rozdělit na samostatné dodávky. Nebo část položek vyčlenit dodávky. Mohou tak vzniknout dvě (nebo více) samostatných dodávek, nebo jedna dodávka + dodání části zboží přímo na základě objednávky. (Dodací listy stále vnikají samostatně pro jednotlivé dodávky)
- Zboží nebo služby jsou dodávány v rámci projektu. Projekt má typicky smlouvu, nebo smlouvu a objednávky, ale v obou případech dodávky mohou být na objednávkách nezávislé. V případě dodávky jsou dodávky dokumentovány v rámci projektu.
- Služby jsou na základě zakázky. Zakázky mají smlouvu nebo objednávku a stejně jako projekty mohou mít více dodávek. Dodávky jsou typicky v oblasti, ve které jsou zakázky a mají na zakázku vazbu.
Kde najedete dodávky
Dodávky si můžete zobrazit buď společně se smlouvami, samostatně, nebo v rámci projektu v přehledu.
Co obsahuje dodávka
Obsahem dodávky jsou kromě odkazů na původ vzniku údaje:
- Kdy a jak je dodávka uskutečněna
- Položky dodávky s identifikací produktů, služeb nebo konkrétních aktiv (výrobků, zboží) a vazbou na ceníky.
Čím se dodávka liší od objednávky
Objednávka i dodávka jsou podobné záznamy, ale zásadní rozdíl je významový i procesní. Objednávka vzniká v okamžiku, kdy zákazník chce zboží, kdežto dodávka vzniká, když zboží nebo služby dodáváme.
Objednávka umožňuje kalkulaci ceny, dodávka tuto možnost nemá - ceny jsou vstupem a jsou stanoveny předtím, než dodávka vzniká.
Objednávka je samostatný záznam, kdežto dodávka vždy vyplývá z některého jiného záznamu - projektu, objednávky nebo zakázky, který dodání inicioval.