AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Technické moduly
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Objekty, kterých se problém týká
Problémy se vždy něčeho týkají. Bývají to projekty, produkty, dodávky, prostory, nebo i zaměstnanci či zákazníci. Je důležité, aby bylo zřejmé, kde přesně je třeba problém odstranit. Proto se k problému připojují objekty, kterých se týká.
K problém připojíte objekt a díky tomu se i do budoucna ví, že se daným objektem – např. produktem – se problém řešil a vyřešil. Tuto často velmi důležitou informaci najedete nejenom v přehledu řešených problémů, ale především přímo u objektu, který jste k problému připojili.
Problém se může týkat více objektů, např. více produktů, které je třeba upravit. Stejný problém proto můžete připojit ke všem objektům a mít tak u všech dokonalý přehled. Ke každému navíc můžete dopsat poznámku, jak konkrétně se jej problém dotýká, i že byl vyřešen.
Kde jsou informace o problémech u objektu?
U každého objektu nadejte přehled řešených problémů v přehledu aktivit spolu s dalšími činnostmi, které se objektu týkají (např. porady).
K čemu je připojování návodů?
Řešíte někdy problémy opakovaně? Jistě se takové najdou. Pak je vhodné vytovřit do firmy návod, abyste příště vy, nebo někdo jiný znovu neymýšleli, jak opakovaný problém řešit. Zároveň je vhodné návod najít i u již vyřešených problémů, a současně vědět, které návody jsou užitečné, a které ne.
Pokud jste nějaký návod použili nebo dokonce na základě řešení problému vytvořili, připojte jej k problému. Bude se vědět, kde posloužil a příště návod snadněji najdete.
Kam dál
- Tématu dokumentace a řešení problému se věnuje stránka o problémech.