AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Technické moduly
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Pravidla pro externí zprávy
Každé bráně pro emaily nebo zprávy z webových formulářů může administrátor přiřadit pravidla pro třídění zpráv, pro automatické odpovědi a nastavení vlastností odchozích zpráv.
(Hlavní lišta / Administrace /
Nastavení systému / SYS konektory /
tlačítko Pravidla)

Typy pravidel

Pravidla pro příchozí zprávy
Pravidla pro odchozí zprávy
Použití pravidel
- Bráně jsou přiřazena pravidla. Pravidlo může být používáno více pbranami.
- U brány mají pravidla nastaveno pořadí v jakém se vyhodnocují (drag & drop).
- Pokud je splněno pravidlo typu „zastavit pravidla", pravidla která jsou další v pořadí se už nevyhodnocují.

V příkladu na obrázku jsou všechna pravidla pro automatickou odpověď typu „zastavit pravidla".
Pokud příchozí mail nespňuje podmínky „Automatická odpověď pro VIP", pokračuje systém na „Odpověď na dotaz".
Pokud jsou spněny podmínky „Odpověď na dotaz", další dvě pravidla už se nezpracovávají a automatická odpověď se řídí pravidlem „Odpověď na dotaz",.

Podmínky v pravidlech
Podmínky je možné vytvářet samostatně pro části zpráv (odesílatele, příjemce, hlavičku i tělo zprávy). Je důležité vědět:
- Do každé podmínky můžete napsat více pravidel na samostatné řádky. Podmínka je splněna, pokud platí alespoň jedno pravidlo v poli (to platí bez ohledu na nastavení příznaku A/NEBO)
- Do pravidla - bez ohledu na to, zda jde o regulární výraz nebo ne, můžete napsat zástupná slova:
- empty - podmínka je splněna, pokud je daná část zprávy prázdná
- !empy - splněna, pokud část zprávy není prázdná
- * (hvězdička) - má stejný význam, jako !empy
Upřesňující pravidla pro vyhodnocování
Způsob vyhodnocení pravidel je upřesněn pravidly:
- Klíčová slova / regulární výraz - Pokud jsou uvedena klíčová slova, pište slova oddělená čárkou nebo každé slovo na samostatný řádek. Slova nemusí být kompletní
- A / Nebo - pokud uvedete v pravidlu více podmínek, pravidla musí být splněna buď všechna, nebo alespoň jedno
- Rozlišovat A/a velká a malá písmena - pokud zaškrtnete budou pravidla vyhodnocována se zohledněním písmen
- Zastavit pravidla - Pokud je zaškrtnuto a pravidlo je úspěšně vyhodnoceno, žádná další pravidla v seznamu nebudou vyhodnocována. Týká se vždy pravidel jednoho druhu. Pokud tedy např. zastavíte hodnocení pravidel na nevyžádanou poštu, nebudou vyhodnocovány žádné další podmínky nevyžádané pošty, ale budou spuštěna pravidla pro automatické zpracování zprávy (pokud není spam).
Inteligentní filtr nevyžádané pošty
AyMINE obsahuje inteligentní filtr, který hodnotí poštu na základě více kritérií. Na rozdíl od ručně zadávaných pravidel pracuje inteligentní filtr s pravděpodobností na základě hodnocení všech informací o zprávě (doména odesílatele, nevyžádaná slova apod.)
Inteligentní filtr nevyžádané pošty doporučujeme používat na všechny vstupy, které jsou veřejně známé (typicky emailové adresy uvedené na internetu, ale i formuláře na internetu) a naopak ho nepoužívat pro adresy, které slouží pro výměnu zpráv s dodavateli a veřejné nejsou (např. firma_objednaky...).